The digitalization of organizations
drives us.

Intrakommuna ist im Rahmen mehrerer Pilotprojekte direkt aus der Praxis heraus entstanden. Nach diesem großen Erfolg entschieden wir uns, die Plattform auszubauen und insbesondere Verbände und verbandsähnliche Körperschaften auf ihrer digitalen Reise zu unterstützen. Wir haben gesehen, dass es in diesem Bereich keine passende Lösung für eine ganzheitliche Kommunikation gibt. Mit Intrakommuna bieten wir diesen Organisationen eine Plattform für schnellen Austausch und einfache, digitale Zusammenarbeit zwischen den Mitgliedern.

Die Intrakommunikations-Dialogplattform bietet alle Vorteile der kollaborativen Zusammenarbeit und macht Informationen verfügbar und nutzbar. Dieses Tool ermöglicht es Unternehmen, ihre Kommunikation effizienter und schneller zu gestalten. Es hilft, die Kommunikation in Echtzeit zu verbessern und ermöglicht den schnellen Austausch von Informationen und Dokumenten. Dadurch werden die Zusammenarbeit und die Zusammenhänge zwischen den Mitarbeitern verbessert.

Management

We are behind Intracommuna.

Intrakommuna Kommunikationsplattform Nick Loth

Nick Loth

Chief Executive Officer (CEO)

Nick Stefan Loth is an expert in digital communication, Internet of Things and Software as a Service.

Social Intranet Dialogplattform Wissensplattform Wissensmanagement Mitgliederplattform Mitgliederkommunikation Mitglieder Newsletter Mitarbeiter Newsletter Mitarbeiterkommunikation

Jan von Lewinski

Jan von Lewinski has over 30 years of experience in corporate management and supports the team with his extensive expertise in the areas of investments and capital market.

Intrakommuna Kommunikationsplattform Dr. Ronald Sallmann

Dr. Ronald Sallmann

Advisory Board / Market

Dr. Ronald Sallmann is Austria's leading e-government specialist for the municipal market with IT-Kommunal GmbH, and counts around 60% of all municipalities in Austria among his customers.

Intrakommuna Kommunikationsplattform Jakov Samsonov

Jakov Samsonov

Development Management

Jakov Samsonov is an IT expert and advocate for equal communication and agile collaboration.

SOME OF OUR CUSTOMERS

Customer Reviews

Are you unsure how to implement your requirements?
Achieve your goal with Quickstart!

We accompany you through a 12-month, non-binding ramp-up phase, guiding you from vision to result.

Discover IK Quickstart – As part of IKQS, we not only offer you a platform but also a customized strategy to optimally utilize your platform and efficiently distribute information. We create a seamless user journey with you and develop the best strategy based on our experience and your vision.

Facilitate collaboration between association members and digitize committees.

Simplify communication and accelerate decision-making

Digitize internal processes and improve communication with clients

Distribute news, build relationships and make decisions faster.